Търсене в този блог

петък, 9 октомври 2020 г.

Как сам се оценява българина?

 Ами лично в моя дом, масата е покрита с национални  30х30 см покривки, основният ми пепелник е от българска керамика, карам автомобил Пежо, само защото носи лъв отпред на муцуната и номера ми съдържа любимото BG и кода на Перник 2300, където съм роден. Пиша и обменям мисли в български и немски групи във вездесъщия Фейсбук. Внуците ми са именувани - Янимир, Ивайло и Крум. Българин в Германия съм. Прогониха ме на времето, а сега е непосилно да се завърна, старост- нерадост. Жал ми е ,че висите по протести срещу тези, които сами избрахте. Не ме разбирайте погрешно, но стадото не избира овчаря си! но все пак, пожелавам ви успех в упражненията...Много още мога да разкажа, но не искам да престъпвам границата на вашето и моето търпение. Успех ви желая. 






Няма коментари:

Публикуване на коментар