Търсене в този блог

петък, 24 март 2017 г.

Бай Ганьо на избори

УТРЕ Е ДЕН за размисъл.Ще ви стигне ли?
За един ден ли ще решите, кой да ви ебава с следващите 4 години?
Преди беше 45 години стигат.Ами сега-28,не ви ли стигат?
Все едно и също.Както го определяше навремето др.Жорж Ганчев-
ЧЕРВЕНО-СИНЯ МЪГЛА.И беше прав.
Ама с неделния вот можете спокойно да си докарате и градушка.
Българино,поискай някой да се погрижи за СЕЛСКО СТОПАНСТВО.
Да върне плод-зеленчуковите пазари в Европа на България.
Аз бих гласувал за този, който ми го обещае.
Народът да се върне към корените и да бачка тая пустееща земя...
Е,да висиш безработен строител в София звучи модно,ама тъпо.
После гръцките домати нямали вкус.
В Германия не съм виждал къс пустееща земя-не могат
да си го позволят.Срамно е!
МЛАДЕЖТА се кълчи под звуци на вулгарна чалга.Друса се.Променя пола си...
Кого ще изберат,помислете!Пайнера,Митьо Очите или техни приятели...
Този ,който разреди хотелите по крайбрежието и върне прекрасния му,
автентичен вид от 60 те години,за него съм.ТУРИЗЪМ!
Ама не на всяка цена.Западняците вече бягат по девствени кътчета на света.
Далече от гюрултията.За пример - сравнете Слънчев бряг с останалото...
Или, как да докарам морето в Младост 4.Блокове,блокове,резорти...
Свиване на неконкурентните производства.
Втора Атомна - ЕНЕРГИЙНА НЕЗАВИСИМОСТ!
Хайде,много се разприказвах...
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ,мечтите са едно-ИЗБОРА Е ВАШ!

1 коментар:

  1. ...а пък, в понеделник ще ви кажа,защо не ми се връща в Родината...

    ОтговорИзтриване